יתרון עצום לבוחרים מעצבת פנים מההתחלה
לבונים בהרחבה או לרוכשים דירת קבלן
ברשותכם תכנית אדריכלית של הבית? זה הזמן לדייק את התכנון הפנימי, לבדוק את חלוקת החללים והאם היא מתאימה לצרכים.
המסדרון צר? האם מיקומם של הסלון, מטבח מתאים? וכיצד תרצו לחבר בין הפנים לחוץ? "והחדרים יפים בעיניכם"
ואם עדיין אין היתר, (הרווחתם) זה הזמן להתייחס ולשנות את מיקומם של הפתחים בהתאם לתכנון הפנימי.
נושא הנגישות צריך להיבחן בכל פרויקט, וחשוב להתייחס גם להתפתחות הצרכים של המשפחה.
לפני חתימת החוזה עם היזם/קבלן, דברו איתי. יש לי המלצות עבורכם.
ואם אתם מתלבטים איזה דגם לבחור, אתלבט יחד איתכם.
תכנית מבט על:
תכנית מבט צד:
הדמיה – מטבח:
למשפצים את ביתם
שיפוץ ושדרוג הבית הקיים, רוצים בית פרקטי אסתטי יותר? המשפחה התרחבה, הילדים עזבו את הבית, הנכדים באים לקייטנת קיץ, הסבתא עברה לגור בבית. יש הרבה סיבות לשיפוץ.
בשיפוץ, היצירתיות והמעוף הם הבסיס לתכנית. כמובן תוך התייחסות למגבלות התקציב העומד לרשותכם. אומדן התקציב ישפיע על בחירת חומרי הגמר ולכך יש להיערך מראש. הכניסו לביטחון טווח של 10%. מקסימום אם יישאר… תוכלו לצאת לחופשה קצרה.
את תהליך הבנייה או השיפוץ צריך לתכנן לנהל ולעמוד על פי לוחות זמנים. לרקום ולחבר בין אנשים, למען הצלחת הפרויקט.
בינינו, נבחן את הסגנון המועדף, הקונספט העיצובי נדייק את הצרכים, נבין כיצד התכנון הפנימי ישפיע על מערכת היחסים של בני הבית, על הדינאמיקה ועל הקשר עם הסביבה החיצונית
נדייק את סקלת הצבעים והטקסטורה האהובה ונבחן את חומרי הגמר המתאימים.
נסקור את התכנית במבנה הקיים והרצון לשנות במבנה החדש.
כמו כן נתייחס למיקומם של עמודים וקורות. ולחללים שלא נוכל לשנות (לדוגמא: ממ"ד)או לתת את הדעת על עלות מול תועלת במידה ונרצה להזיז עמודים באישור הקונסטרוקטור/ית
בכל המקרים, בתכנון ועיצוב מהתחלה אני מלווה את לקוחותיי משלב בניית הפרוגרמה, הסקיצות, סט תכניות עבודה דו מימד ותלת מימד (בהתאם לדרישה) ועד תליית התמונה האחרונה בבית.
כל התכנונים והעיצובים בהתאם לנגישות שימושית ופונקציונלית.
המחשבה הרצונות והצרכים יתורגמו לסקיצה סופית.
למשפצים ומתכננים את המשרד
בשנים האחרונות נושא המשרד הביתי ההיברידי עלה לכותרות, אך עם זאת ההגעה של העובדים למשרד וקבלת קהל עדיין נמצאים במקום הראשון והדבר חשוב לעיצוב המשרד או החברה אליה משתייכים העובדים.
עיצוב המשרד היא חוליה בשרשרת השיווקית של החברה. עיצוב נכון מעלה את ערך המותג. והוא מותאם למשרד/חברה כחלק משרשרת המיתוג. מה שנקרא Tailor made
הרעיונות בבניית הפרוגרמה היא להפכה לתהליך אסטרטגי, תוך התייחסות למערך התפעולי של העובדים השונים ולארגונומיה – אשר מטרתה להתאים ולשפר את הסביבה לאדם העובד. שימת לב לנגישות בטיחות ופרמטרים נוספים אותה החברה רוצה להוסיף.
בקיצור, (אם קראתם עד כאן..)
תוכלו להמשיך לקרוא בלינק איך זה עובד